... o polityce, o mediach, o życiu

Witaj!

Osiemnastoletnia licealistka pisząca bloga, wyrażająca w słowach swoje poglądy, odczucia, pokazująca to, co inspirujące, ciekawe, godne uwagi. Ciekawa świata i głodna (co nikogo z jej otoczenia nie dziwi) nowych przygód. Weronika. Tak, to ja, a to jest mój blog - zlepek wszystkiego. Mieszaniec. Kundelek. Ale i tak kocham go nad życie. Witam serdecznie!

Archiwum

Statystyka

Popularne posty

Ładne rzeczy #3

||

Ostatnio zwiększył mi się apetyt na inspirujące zdjęcia. W trakcie roku szkolnego troszkę zaniedbałam swojego tumblr'a, a o innych mediach społecznościowych nawet nie wspomnę. Dopiero parę dni temu odkopałam (wcale nie takie stare) fotografie z mojego wyjazdu do Łodzi. Uszczęśliwiona tym faktem, że w końcu mam coś swojego, co przypomina mi o wyjątkowych chwilach, postanowiłam podzielić się moją radością z innymi. I ot, mój Instagram (na którego, notabene, serdecznie was zapraszam) wzbogacił się o parę zdjęć. Trzy z nich pojawią się od razu, gdy rozwiniecie notkę. Tymczasem, zachęcam do delektowania się dzisiejszą porcją inspiracji, przygotowaną specjalnie z myślą o was. Bądźcie czujni, pomiędzy fotografiami znajdziecie naprawdę ciekawe rzeczy!






Co bym wam polecić? 
Dla chcących nieco poprawić sobie humor, rekomenduję wpis wyśmiewający spoty promujące program 500+ (przyznam, że po przeczytaniu całości miałam banana na twarzy do końca dnia). Ci zaś, którym ostatnia sprawa z podwyżkami dla najwyższych urzędników państwowych popsuła krew, na pewno zgodzą się ze wzruszającym tekstem na matkojedyna (zazwyczaj nie poruszam na blogu tematów politycznych, ale odnośnik do tego wpisu musiał znaleźć się w tym zestawieniu). Na widowni są zapewne osoby, które lubią częste zmiany. Dla lubiących dobry design, letnie tapety na telefon i tablet, które naprawdę trzeba mieć. A ci, którzy chcieliby zmienić coś w swoim otoczeniu (począwszy od szafy) za lekturę obowiązkową mają post o organizacji u Aliny.


Strony godne uwagi
Czyli miejsca, którym warto poświęcić choć chwilę: designspiration.net [codzienna dawka inspiracji - tych modowych, ale i związanych z dobrym designem], motywujący cytat na dziś [czyli ciepłe i dające kopa do działania słowo na co dzień!], bucketlist.org [strona umożliwiająca spisanie wszystkich życiowych celów], www.whatdoestheinternetthink.net [nietypowe narzędzie, które sprawdza to, jak dane hasło jest oceniane przez użytkowników internetu], hackertyper.com [polecam to miejsce dla wszystkich tych, którzy od zawsze chcieli zabawić się w hakera] oraz hereistoday.com [czyli jak poczuć się naprawdę drobnym w porównaniu z potęgą istnienia wszechświata].



A co u mnie? Przyznam, że od paru dni kocham się w jazzie. Po prostu nie potrafię słuchać niczego innego. Rano, przy obiedzie, przy kawie, przed snem. Non stop. Nie jestem typem człowieka, który ma fazy na poszczególne gatunki, więc w tej miłości będę trwać z kilka lat. Parę wiosen wcześniej chodziłam nawet na koncerty jazzowe. Później jednak zaniedbałam to hobby. Teraz jednak w moich uszach muzyka ta rozbrzmiewa na nowo, a ja czuję się po prostu bosko! Dajcie znać, co u was nowego! A jeśli sami dodalibyście coś do mojego zestawienia, zostawiajcie interesujące linki w komentarzach :)

6 komentarzy

  1. Jakie piękne zdjęcia!

    Ciekawy, minimalistyczny szablon masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hereistoday mnie urzekło ;) nagle dzisiejszy dzień staje się kroplą historii, super.
    Co do jazzu, też uwielbiam! I jeśli mogę to polecam Ninę Simone, Billie Holiday, Franka Sinatrę, ich twórczość jest po prostu uderzająca (w dobrym sensie). Myślę, że film "upadek legendy" może Ci się spodobać, nie dość, że o pianiście jazzowym to jeszcze oczami jego córki!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarwę dzisiejszą noc dla tego filmu. Uwielbiam takie historie! Inni wolą produkcje, które nie wymagają zbytecznego myślenia, bo jest w niej i żart, i romans, i szczypta komedii. Ja wolę coś, co po obejrzeniu wymusza na mnie całonocne refleksje. Coś, co poucza, coś z morałem, coś, co jest oparte na prawdziwych wydarzeniach. Dziękuję Ci za podsunięcie tego tytułu! A Frank Sinatra jest moim bogiem ♥

      Usuń
  3. Naprawdę piękne zdjęcia. <3

    https://revoyweb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Po więcej zapraszam na moje Tumblr'y!

      Usuń