... o polityce, o mediach, o życiu

Witaj!

Osiemnastoletnia licealistka pisząca bloga, wyrażająca w słowach swoje poglądy, odczucia, pokazująca to, co inspirujące, ciekawe, godne uwagi. Ciekawa świata i głodna (co nikogo z jej otoczenia nie dziwi) nowych przygód. Weronika. Tak, to ja, a to jest mój blog - zlepek wszystkiego. Mieszaniec. Kundelek. Ale i tak kocham go nad życie. Witam serdecznie!

Archiwum

Statystyka

Popularne posty

Ładne rzeczy #2

||

Cześć moje robaczki! Jestem bardzo zaskoczona. Ostatni post ma ponad trzysta wyświetleń. To naprawdę dużo (jak na moje możliwości). I choć temat był nieco przygnębiający, widzę, że mój tekst cieszył się zainteresowaniem. Aby nieco odejść od tej przykrej i dołującej tematyki, przygotowałam na dziś drugą notkę z serii ładne rzeczy. Mam dla was masę inspiracji wprost z Tumblr'a. Zaglądajcie, podziwiajcie, delektujcie się pięknem zdjęć!

kodiakstag:

Welcomed to Alaska.

danielodowd:

tatianapoggi

simply-divine-creation:

Rodrigo Trevino

Christian Schaffer

danielodowd:

http://emmabones.vsco.co/

danielodowd:

sorahana


simply-divine-creation:

Zackk Core

jestemkasia:

Coffee with the view ☕️🗻 #sancassiano #altabadia (w: Alta Badia)

simply-divine-creation:

Jack Palma

mazalthan:

Tidal Waves: Breakfast, Lunch And Dinner.

   Od przyszłego tygodnia (tj. 22.02.-27.02.) będę nieobecna. Wyjeżdżam na parę dni do Kłodzka. Mam nadzieję, że będę się dobrze bawić na obozie językowym. Życzcie mi powodzenia. Chociaż uczę się angielskiego od dziesięciu lat, w momencie, gdy muszę użyć swoich umiejętności, coś wewnętrznie mnie blokuje. Też tak macie? 
Nieskromnie powiem, że naprawdę dobrze mi idzie, jeśli chodzę o naukę języków, lecz nie potrafię zastosować swoich predyspozycji w praktyce. Też tak macie? Muszę to zmienić. Na tym wyjeździe wszyscy bez wyjątku są z zagranicy, co jest ciut przerażające. W głębi duszy wierzę, że nie stanę jak słup soli przed osobą, która spyta mnie o samopoczucie. Macie na to jakieś rady? Będę bardzo wdzięczna za wszelką pomoc.

16 komentarzy

  1. Zdjęcia przecudne! a z nauką języków...dopiero kontakt z żywym językiem uświadamia nam na ile umiemy dany język.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się przezwyciężać mój lęk. Powodem takiego zachowania i występowania owej 'blokady' jest moja nieśmiałość. Walczę z nią i mam nadzieję, że skutecznie. To okaże się już w przyszłym tygodniu!

      Usuń
  2. Uwielbiam tumblr'a i takiego typu wpisy, można nacieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tumblrowe inspiracje i tego typu rzeczy. tumblr to takie moje drugie dziecko prócz bloga. SELFISSHGIRL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Bez Tumblr'a nie da się egzystować :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia :)

    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich wyselekcjonowanie zajęło mi trochę :)

      Usuń
  5. Kocham Tumblr, i sama się inpiruje zdjęciami i modelami z Tumblr.
    Kocham te zdjęcia!

    Ładnie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem ludzi, którzy nie inspirują się Tumblr'em.

      Usuń
  6. Boskie inspiracje :) Zależy w jakim języku miałabym rozmawiać...
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Mega klimatyczne i przedstawiają cudowne miejsca :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci odpowiadają :)

      Usuń
  8. Super miejsce :) Uwielbiam zdjęcia z tumblra :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie posty!
    Śliczne zdjęcia. Jak ja bym chciała znaleźć się w tych miejscach, marzenie!
    Joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń